Outfit & Make Up Ideas: Valentine's Day

Odavno nisam pravila i davala ideje za outfit kombinacije, ali sada je tu ovaj post koji će da ažurira i osveži tu kategoriju. Baš sam uživala dok sam pravila kombinacije jer ima zaista neverovatnih stvari i toliko opcija za kombinovanje što ćete videti i sami jer jednostavno nisam mogla da se odlučim za samo jedan izbor pa sam ubacila više njih. U nastavku pogledajte ideje za vrelu, romantičnu i opuštenu noć što se tiče Dana zaljubljenih. Moj je favorit Tender Love, a vaš?

Queen of Hearts
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Prva kombinacija je najviše elegantna što bi najviše odgovarala za večeru ili neki uzbudljiv ples. Naravno, ukoliko znate da plešete i to u Louboutin cipelama crne boje i sa crvenom pozadinom (ne znam kako drugačije to da nazovem) koja je specifična za njegove cipele. Kao što možete videti, cipele se sa tom pozadinom skroz uklapaju sa haljinom koja je golih ramena, ali choker ogrlica je savršeno dopunjava, kao i torba po kojoj je ova kombinacija i dobila naziv. Što se tiče šminke, odlučila sam se za crveni karmin (neka gori podijum 🔥), veštačke trepavice i malo rumenila.

Tender Love
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17

Moj favorit! Baza je siva majica sa jednorozima koja preslatko izgleda i baš nosi tu romantičnu euforiju. Zamislila sam da se košulja obuče preko majice, pa jakna još preko. Nisam sigurna kako bi to izgledalo u realnosti, ali u mojoj glavi izgleda baš super iako je malo slojevito. Što se tiče torbe i obuće, tu je veći izbor i može da se kombinuje na više načina. Rozi ranac koji se uklapa sa farmerkama, jednorozima i natpisom na jakni bi, po mom izboru, najviše išao sa patikama. Cipele pod brojem 15 se uklapaju sa majicom, sandale (broj 14) se slažu sa košuljom i najviše bi išla bela Michael Kors torba. Što se tiče torbe pod brojem 6 i cipela pod brojem 17, to je za malo odvažnije. Cipele imaju krila što je veoma zanimljiv detalj, a i daje outifitu još jaču dozu romantičnosti i nežnosti. Uglavnom, te dve stvari (torba i obuća) bi najbolje bilo da se kombinuju sa mestom izlaska.

Break Hearts
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13

Ovo je jedna opuštena kombinacija u kojoj bi prvenstveno trebalo da se osećate prijatno. Idealna je za šetnju, bioskop ili za filmsko veče kod kuće. Duks je prvi tu da pruži komfor i toplinu, a odmah zatim patike pa farmerke. Drugi izbor je čipkani strukirani šorc za malu chic dozu. Patike sa cvećem se super uklapaju sa ružama na duksu, ali isto tako dobro se uklapaju i adidas superstar. Pošto je ovo generalno crno-bela kombinacija, malo boje bi moglo da se unese sa torbom. Što se tiče mejkapa, ovde sam se odlučila za ajlajner, eos balzam i maskaru, a od nakita za set od tri prstena i minđuše u obliku srca.

Koja kombinacija je vaš favorit?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

3 коментара:

  1. Najvise mi se svidja ova druga kombinacija,bas je u mom fazonu.
    Ako zelis pogledaj moj blog ako zelis <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Dobre ideje, svaka drugačija od prethodne. :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...