Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Try On Haul | Zaful & DressLily


Stvari koje sam naručila sa inostranih sajtova su stigle na moju adresu i u ovom postu ću da vam ih pokažem. Radim try on haul gde pored toga šta sam naručila možete videti i kako mi te stvari stoje. U pitanju su kačket i tri komada odeće koja sam birala za proleće i oni su sa DressLily i Zaful sajta. Ovo je prvi deo haula, a u drugom delu ću objaviti haul sa nakitom.

1. Cvetna majica: prvu stvar koju vam predstavljam je prava letnja majica jer je cvetna, tanka, lepršava i šarena. Meni se mnogo dopada. Na struku je sužena dok je dole lepršava i izgleda baš lepo tako. Mnogo je laka, toliko da se uopšte ne oseća što je idealno za dane u velikom plusu. Ona je sa DressLily sajta i možete je pogledati OVDE.

2. Krem kaput: ovo je stvar zbog koje sam se najviše radovala i delimično sam se oduševila kada sam otvorila paket. Ako ste me pratili na snepu onda znate da je ovaj kaput stigao poprilično izgužvan, na slici se ne vidi toliko, ali stvarno je u očajnom stanju. On je krem boje, materijal je super, iznutra je animal print koji možete videti na krajevima rukava i to je ono što mi se baš dopada. Što se tiče loših strana, nema džepove i ima samo jedno dugme za zakopčavanje. Ovo i ne moraju biti loše strane, sve zavisi od osobe do osobe. Kaput je sa DressLily sajta i možete ga čekirati OVDE, ali nažalost, rasprodat je.

3. Doodle majica: kad sam videla ovu majicu odmah sam znala da moram da je naručim i upravo to sam i uradila. Ona je bele boje bez rukava i ima natpis koji glasi Everything Is a Choice, a ispod toga su doodle detalji koji su mi baš fascinantni. Ono što je najbolje na ovoj majici je to što je otvorena na dnu leđa što je čini idealnom majicom za toplo vreme. Naručena je sa Zaful sajta i možete je pogledati OVDE.


4. Kačket: poslednja stvar je Zaful kačket u pink boji sa natpisom Kiss My Lips. Njega sam prvenstveno uzela zbog v-day outfita, ali zbog nedostatka vremena nisam stigla to da realizujem. Ima ga u četiri boje, to su crna, siva, zelena i pink. Dosta je kvalitetan, a super je to što može da se podesi tako da vam odgovara. Možete ga videti OVDE.

Kako vam se dopadaju ove stvari?
_______

4 коментара:

  1. Ova Doodle majica je vrh, samo bih voljela da si stavila više sličica. ♥ ♥ ♥ Odlična recenzija, pošto upravo treba da obavim narudžbu, mogu ti reći da si mi dosta pomogla u izboru. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne stvarcice. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Kačket je top! ✌ Pogledaj moj blog ako želiš 😊

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...