Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bucket List: It's a GIRL!


Prošle su dve nedelje od kako sam se vratila blogovanju i od kako sam rekla kako ću u posebnim postovima reći razloge zašto me nije bilo. Pa, prvi razlog je tu i sigurna sam da svi znate o čemu se radi. Ukoliko još uvek niste shvatili, imam jednu lepu vest da podelim sa vama, a to je da očekujem bebu, jednu baby girl tj. devojčicu. Iako vam tek sada pišem ovo, ja sam već u sedmom mesecu trudnoće i ostalo je još ravno 70 dana do dolaska malene princeze na svet. 

Dakle, sa blogovanjem sam prestala isključivo zbog trudnoće, kako bih se privikla na novu etapu u svom životu u kojoj se, verujte mi, svake nedelje dešavaju nove stvari. Pisaću o svemu tome na blogu tipa kako je podnosim, koje promene su mi se desile/mi se dešavaju, kako sam uopšte saznala za trudnoću i sve ostalo šta vas zanima. Naravno, ukoliko vas zanima.

Ono što mi je zanimljivo jeste to što sam gledala film Storks gde rode donose bebe, ne znajući da i meni stiže jedna. U svakom slučaju, veoma se radujem bebinom dolasku i kupovini twins stvari. PS: Već sam nam našla srebrne slip on patike sa šljokicama.

Što se tiče imena, smislili smo ih dosta, ali nikako da se složimo oko jednog, a da nam se oboma sviđa. Zbog toga bih vas zamolila da ukoliko imate neku ideju za ime podelite sa mnom. Poželjno bi bilo da nije tako često, da bude jedinstveno, a lepo. 
_______

37 коментара:

  1. Jooj, pa čestitam! ❤ Baš se radujem bebi, postovima u vezi trudnoće i porođaja i svemu ostalom. Nisam ni naslućivala da je to razlog tvoje odsutnosti, ali baš mi je dragoo!
    Što se tiče imena, dopadaju mi se Viktorija, Elena, Bjanka, Kalina, Ivona, Lorena, Ines, Marta, Lenka itd. Biću na mukama kada jednog dana budem birala ime za svoje dete ��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo, Anja! ❤ Baš mi je drago što si dala ovoliko predloga za ime bebe, neka dodajem na spisak. Oh, da znaš da jeste prava muka. :)

      Избриши
  2. Čestitam dragaaa! <3
    Meni se sviđaju imena Lana, Ines, Ema, Marija, Aurora, Maja...

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoo, čestitam ti, draga. Baš sam srećna zbog tebe i ovo je opravdani razlog zašto ne pišeš. Volela bih da čitam postove o tvojoj trudnoći, kako si saznala, kako je podnosiš i ostalo. Što se tiče imena, ne znam koje bih ti preporučila, a vidim da su ti i u ostalim komentarima preporučili dosta imena.

    laAdda | Blogovanje: Nekad vs. Sad

    ОдговориИзбриши
  4. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    ОдговориИзбриши
  5. Jaoo, čestitam ti! Drago mi je zbog tebe, zaista, i volela bih da ti sledeći post bude u vezi trudnoće, kako si znala, šta se dešava,..i ostalo, stvarno divne vesti! ☺ ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo! :* Nažalost, sledeći post neće biti o trudnoći jer sam isplanirala druge postove, ali ubuduće će ih sigurno biti. Možda po jedan mesečno da ne preteram sa time. :D

      Избриши
  6. Cestitam ti! Mnogo mi je drago zbog tebe. Stvarno bih volela da procitam te tipove postova koje si gore navela. Iskreno, ne znam sta da ti preporucim od imena, jako mi se svidjaju ona koje su ostali naveli u komentarima.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo! Moći ćeš da ih čitaš u nekom narednom periodu. :)

      Избриши
  7. Cestitam ti od srca draga ! :-) <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/sunflowers.html

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam ti draga Jasmina!:) Volela bih da napišeš post o trudnoći.. ne znam šta bih ti preporučila od imena, možda Elena? :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na čestitkama i predlogu imena! Definitivno ću pisati postove o trudnoći. :)

      Избриши
  9. Congratulations dear! :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    ОдговориИзбриши
  11. Congratulation! <3
    https://martini2000.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Čestitam ti od srca! Nadam se, prije svega, da je trudnoća do sad prošla bez ikakvih problema. Sad ćeš uživati u kupovini male robice.
    Meni je Nirvana prekrasno žensko ime, jednako kao i Una. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo. Do sad jeste, a nadam se da će tako biti i do kraja. Ohh, naravno. :D
      Nažalost, ime Una ne mogu da uzmem u obzir jer mi se tako zove pas. :D

      Избриши
  13. Čestitke ! Samo naprijed !
    Novi post https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  14. Congratulations! I follow you as Klaudia Żankowska, please follow me too :)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Ojej gratulacje :) Będzie można ją stroić jak to dziewczynki :D
    Pozdrawiam http://madeleinestyles.blogspot.com <3

    ОдговориИзбриши
  16. Čestitke i od mene i da bude sa srećom. Da djevojčica bude živa i zdrava, a i mama sa njom.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  17. Čestitam! Neka je djevojčica živa i zdrava! Što se tiče imena, možda Marina? Ili Nina? Ili moj pseudonim, Ariana?

    Novi izgled bloga: moonstears

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...